آئین گرامیداشت هفته کار و کارگر در شرکت کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان

آئین گرامیداشت هفته کار و کارگر در شرکت کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان برگزار گردید.

مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر باحضور جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کاشان، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان، فرمانده حوزه بسیج کارگری کاشان و جمعی از بسیجیان شرکت مخمل و ابریشم در روز پنجشنبه مورخ 1403/02/06 در محل یادمان شهدای شرکت کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان برگزار گردید.

در این مراسم سرهنگ رضازاده در سخنانی به مقام والای کارگر و جایگاه آن در نظام اسلامی اشاره نموده و گفتند:

اگر کارگران دغدغه و مشکلات اقتصادی نداشته باشند، بهترین تولید را ارائه خواهند داد. در نظام اسلامی نگاه ابزاری به کارگر وجود ندارد.

وی در ادامه افزود:

امروز در جنگ اقتصادی به سر می بریم. کارگران عزیز باید بکوشند همانطور که در جبهه های نبرد حضوری گسترده داشتند، امروز هم با کار و تلاش در جبهه اقتصادی دشمن را مأیوس کنند.

در ادامه این مراسم، مدیر عامل کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان، در سخنانی ضمن تبریک هفته کار و کارگر با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به نام جهش تولید با مشارکت مردم، خاطر نشان کردند که کارگران نقش مهمی در تولید و تحقق شعار سال دارند. ما قدردان این قشر زحمتکش که جهادگران عرصه تولید و صنعت هستند، بوده و زحمات آن‌ها را پاس می‌داریم.

ایشان در ادامه خاطر نشان کردند:

برای برون رفت کارخانجات مخمل و ابریشم از وضعیت کنونی، اجرای به موقع طرح توسعه کارخانجات لازم و ضروری است. در این صورت شرکت به جایگاه واقعی خود در صنعت نساجی کشور بازگشته و موجبات اشتغال پایدار بیش از 700 نفر را فراهم خواهد ساخت.

مهندس صامت در پایان سخنانش گفت:

اقداماتی در جهت اجرای طرح توسعه شرکت انجام گرفته است و امیدواریم با حمایت مسئولین اجرائی شهرستان کاشان و استان اصفهان، شاهد به ثمر رسیدن آن باشیم.

در بخش پایانی این مراسم، آقای دکتر اربابی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان در سخنان کوتاهی، هفته کار و کارگر را به مدیران، مهندسین و کارگران این مجموعه تبریک گفته و اظهار امیدواری کرد که با تلاش مدیریت و کارکنان این کارخانه، در آینده ای نزدیک شاهد شکوفائی هر چه بیشتر شرکت در صنعت نساجی کشور باشیم.

در پایان مراسم طی حکمی از سوی جناب سرهنگ اکبری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کاشان، آقای مهندس ناصر صامت، مدیر عامل شرکت به عنوان فرمانده جدید پایگاه شهید شیرودی کارخانجات منصوب گردید و از زحمات آقای محسن عبدالهی فرمانده سابق تجلیل شد.

آئین گرامیداشت هفته کار و کارگر در شرکت کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است