برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان

مراسم جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، روز چهارشنبه مورخ 18 بهمن ماه 1402 در محل کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان، همزمان با دهه مبارک فجر و سالگرد بازگشت تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، مراسم با شکوهی با حضور مدیران، کارکنان و تنی چند از فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان در محل شرکت کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم آقای مهندس صامت مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان، ضمن خیر مقدم به حضار در جلسه، با گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر، انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت ملت شریف ایران و رهبری امام (ره) دانست و گفت:

انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین نعماتی است که خداوند به ملت ایران هدیه داده است. حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، وظیفه همه ماست. امیدوارم که مدیران، مهندسین و پرسنل شرکت همچون سالهای گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمائی 22 بهمن، پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام نمایند.

سخنرانی مهندس صامت در مراسم گرامیداشت دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین قاسمی، مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان کاشان به بیان سخنانی پیرامون پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال 1357، انتخابات پیش رو و نقش آفرینی مردم در صحنه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت. وی خاطر نشان کرد:

مشارکت گسترده عموم مردم در برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید در اولویت قرار گیرد و لازم و ضروری است که در ایام دهه فجر نسبت به تبیین جایگاه انتخابات در کشور اقدامات لازم صورت گیرد.

در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی، با آرمان‌های ایشان تجدید میثاق شد. حاضرین تبعیت کامل خود را از رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدّ ظله العالی) اعلام نمودند.

در پایان این مراسم، ضمن تشکر از کارکنان شریف مجموعه کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان، به چند نفر از پرسنلی که در طول سال جاری فعالیت‌های به سزائی در بالا بردن کیفیت و کمیت تولید داشته اند، از سوی مدیر عامل هدایائی به رسم قدردانی اهداء شد و همچنین به نفرات برتر مسابقات ورزشی تنیس روی میز،  که به مناسبت هفته بسیج برگزار شده بود، جوایزی اهدا شد و پایان بخش مراسم اقامه نماز جماعت ظهر و عصر بود.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است