پیام مدیر عامل کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی

پیام مدیر عامل کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی

مهندس ناصر صامت، نائب رئیس و مدیر عامل شرکت کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان در پیامی به مناسبت سالگرد با شکوه پیروزی انقلاب اسلامی، یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را گرامی داشت. متن پیام بدین شرح است:

وَالْفَجْرِ… وَلَیَالٍ عَشْرٍ

انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره)

تقارن ایام پیروزی انقلاب اسلامی با سالروز  مبعث خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) را به فال نیک گرفته، ضمن تبریک و تهنیت عید بزرگ مبعث، یاد و خاطره بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی میداریم.

اینجانب فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد بهار انقلاب و یوم‌الله دهه مبارک فجر را خدمت کلیه پرسنل کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان و خانواده های ارجمندشان تبریک و تهنیت عرض می‎نمایم. از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون در راستای خدمتگزاری به مردم شریف و غیور را مسئلت می نمایم.

امید است همچنان در جهت حفظ و حراست از آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، با پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدّظلّه العالی) در مسیر اهداف والای انقلاب گام برداریم تا در سایه الطاف الهی و همدلی یکدیگر بتوانیم بحرانها را پشت سر گذاشته و کشور عزیزمان ایران را با ظرفیت و توانائیهای وصف ناپذیری که دارد به جایگاه رفیع خود که درخور و شایسته آن است، برسانیم.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است