مراسم معارفه سرپرست جدید کارخانه برگزار شد

مراسم معارفه سرپرست جدید کارخانه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان ، مراسم معارفه سرپرست کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان روز پنج شنبه، 5 خرداد ماه 1401 با حضور اعضای محترم هیئت مدیره، مدیر کارخانجات و سایر مدیران در دفتر مدیر عامل کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان برگزار شد.

در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات آقای دکترمهدی اخباری، مدیر عامل سابق شرکت مخمل و ابریشم کاشان، طی حکم صادر شده از طرف آقای دکتر عموزاده، مدیر عامل هلدینگ مدیریت توسعه نگاه پویا، آقای مهندس ناصر صامت با حفظ سمت ریاست هیئت مدیره،به عنوان سرپرست شرکت کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان منصوب شد.

آقای مهندس صامت، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای دکتر مهدی اخباری، به گفتگو با مدیران شرکت پرداخت.ایشان، انجام وظایف به نحو احسن، ایجاد انگیزه در پرسنل و رعایت اصول اخلاقی رالازمه عملکرد سازنده در شرکت دانست و افزود: انتظار می رود برای اداره کارخانجات؛ درست عمل کردن و توجه به کار گروهی و همکاری همه جانبه به عنوان اصول مهم و کلیدی، از سوی تمام مدیران مورد توجه قرار گیرد، در این صورت شاهد عملکرد شایسته کلیه کارکنان خواهیم بود.

ایشان خاطر نشان کرد: در زمان مدیریت قبلی، طی سه سال اخیر، چند طرح توسعه شرکت به سهامدار محترم ارائه شده که اقدامات مثبتی نیز در این زمینه صورت گرفته است و امیدواریم این طرح ها به نتیجه عالی برسد.

در ادامه آقای مهندس صامت از مدیران شرکت خواستند، در جهت بهبود وضعیت فعلی شرکت و تولید پارچه هایی مرغوب که مورد پسند بازار باشد، اهتمام ورزند تا روحیه امیدواری در کارگران شریف مجموعه بیش از پیش گردد.

وی همچنین صیانت از هویت کارخانجات را امری مهم و اساسی تلقی کرد و یادآور شد: امیدواریم با تلاش و کوشش کلیه کارکنان؛ این شرکت،عرصه کار، تولید وباعث افتخاربرای نسل کنونی و نسلهای آینده باشد.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است