بازدید ریاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان

ظهر روز یکشنبه مورخ 07/08/1402 شرکت کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان میزبان دکتر حسن اربابی سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان و دکتر ربیعی رئیس سازمان تأمین اجتماعی کاشان و هیئت همراه بود.
در این بازدید، ابتدا آقای مهندس ناصر صامت، مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای اخیر شرکت، به بیان اهداف و برنامه های آتی و طرح توسعه شرکت پرداخت و به عواملی که باعث سوددهی بیشتر شرکت می شود اشاره نموده و اضافه کردند که: جهت جلوگیری از زیاندهی شرکت، اقداماتی جهت اجرای طرح توسعه کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان، اقداماتی صورت گرفته ولیکن ، اشتغال فعلی پرسنل شرکت نباید به مخاطره افتد و تولید شرکت باید در آرامش کامل دامه پیدا کند. بدین منظور اقدامات کوتاه مدتی صورت گرفته است. از دیگر اقدامات شرکت، ورود سرمایه گذار بخش خصوصی از طریق پیمان مدیریت در واحد بافندگی است که باعث جلوگیری از زیاندهی شرکت شده است. البته به منظور حل اساسی مشکلات شرکت به موازات این فعالیتها لازم است که طرح توسعه جامع شرکت که در چندین فاز مختلف تهیه شده است با همکاری سهامداران محترم عمده شرکت اجرا شود تا رونق بیش از پیش این شرکت حاصل شده و جایگاه اصلی خود را در صنعت نساجی کشور بازیابی کند.
در ادامه آقای دکتر ربیعی رئیس سازمان تأمین اجتماعی شعبه کاشان با بیان نقطه نظراتی، خواستار نظارت بر قراردادها و شفاف بودن آنها شدند و عنوان نمودند که رعایت مقررات قانونی در انعقاد قراردادها میتواند جلوی زیانهای زیادی را هم برای شرکتها و هم برای سازمان تأمین اجتماعی بگیرد و تخلف بعضی شرکتها که مغایر با قانون عمل می کنند، باعث ایجاد معضلاتی برای هر دو طرف گردیده است.
در ادامه این بازدید، آقای دکتر اربابی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن ارائه مطالبی، گفتند: وظیفه اداره کار، جلوگیری از خطاهای کارگر و کارفرما در تمام امور میباشد تا شرکتها را به سمت رونق سوق دهد. اداره کار مجری قانون کار بوده و بازوئی جهت رونق و توسعه شرکتهای صنعتی و تولیدی میباشد.
در پایان مدیر عامل کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان ضمن ابراز خرسندی از این بازدید، خاطر نشان کردند که بازدید مسئولین از شرکت باعث دلگرمی بیشتر ما و پرسنل می گردد. ضمن اینکه از نزدیک با نحوه خدمت رسانی و کار کارگران شریف این مجموعه آشنا می شوند.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است