یادواره 55 شهید کارگر کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان در سال 1402

یادواره 55 شهید کارگر کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان در سال 1402

در آستانه هفته بسیج ، یادواره 55 شهید کارگر کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان در سالن اجتماعات دبیرستان شهدای مخملبافی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان، در آستانه هفته بسیج، در راستای برنامه بزرگداشت کنگره 1800 شهید شهرستان کاشان، یادواره 55 شهید کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان در روز سه شنبه 1402/08/30 ازطرف پایگاه بسیج شهید شیرودی کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان، برگزار شد.

مراسم با قرائت دعای توسل و مدیحه سرائی توسط بسیجیان شرکت آغاز و با اجرای سرود به مناسبت حوادث ناگوار غزه در به شهادت رساندن جمع کثیری از مردم و کودکان مظلوم فلسطین ادامه یافت.

یادواره 55 شهید کارگر کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان

 

در این مراسم باشکوه، که مدیر عامل، مدیران و پرسنل کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان و تنی چند از رؤسای ادارات شهرستان کاشان حضور داشتند، سردار مختص آبادی از جانبازان دفاع مقدس و یکی از پیشکسوتان مدافع حرم، سخنرانی نمود. وی به تبیین مسائل روز، بخصوص جنگ نابرابر مردم بی دفاع غزه و رژیم غاصب صهیونیستی پرداخت.

در بخش پایانی مراسم، جناب آقای مهندس صامت مدیر عامل شرکت به تعدادی از فرزندان و خانواده معزّز شهدای حاضر در مراسم با اهداء لوح یادبود و هدایائی از صبوری آنان تجلیل به عمل آورد.

یادواره 55 شهید کارگر کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است