آغاز ساخت طرح و توسعه کارخانجات مخمل و ابریشم در کاشان

آغاز عملیات اجرایی فاز اول طرح توسعه کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان با اعتباری بالغ بر 3000 میلیارد ریال

دکتر حسین مدرس خیابانی، مدیر عامل گروه توسعه ملی و مهندس حسین کاظمی مدیر عامل هلدینگ مدیریت توسعه نگاه پویا، از محل اجرای طرح توسعه کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان بازدید نمودند.

در جریان این بازدید، مدیرعامل کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: این مجموعه تولیدی در سال ۱۳۲۹ تأسیس شده و تا حدود ۲۰ سال پیش نزدیک به ۴ هزار نفر از شهروندان در این مجموعه مشغول به کار بوده اند.

مهندس ناصر صامت در این گفتگو اضافه کرد، به دلیل اینکه ماشین آلات خط تولید به روز رسانی نشده و اجرای طرحهای توسعه سالهاست که در این مجموعه اجرا نشده است، لذا بخش زیادی از ماشین آلات این کارخانه به تدریج از رده خارج شده و متأسفانه تا کنون اقدامی برای جایگزینی آنها نشده است. لازم به ذکر است که رویکرد فعلی مدیریت و تیم اجرائی شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، که سهامدار عمده حال حاضر این شرکت می باشد، رویکردی توسعه محور و احیاگر است. به همین لحاظ جلسات متعددی با مدیرعامل محترم گروه توسعه ملی و تیم مدیریتی گروه توسعه ملی برگزار گردیده و طرح توسعه جامع شرکت در چند فاز مختلف تدوین و ارائه شده است.

اجرای کامل این طرح که زیر نظر هلدینگ نگاه پویا پیگیری می شود، می تواند ضمن ایجاد حدود 700 فرصت شغلی مستقیم، کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان را به جایگاه واقعی خود در صنعت نساجی کشور بازگرداند و باعث رونق بیش از پیش طاووس نساجی ایران شود. حضور و نظارت مستمر آقای مهندس حسین کاظمی، مدیر عامل هلدینگ نگاه پویا، به نمایندگی از مدیر عامل گروه توسعه ملی، نشان از جدیّت سهامدار عمده مجموعه در احیای این شرکت می باشد.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است