برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان

مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شرکت کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان با حضور مدیر عامل، مدیران، اعضای بسیج پایگاه شهید شیرودی و کارکنان بخش‌های مختلف این مجموعه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که مقارن با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار گردید، آقای مهندس صامت مدیر عامل و نائب رئیس هیأت مدیره کارخانجات، طی سخنانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گرامیداشت هفته بسیج را احیای فرهنگ و تفکر بسیجی ذکر کرد. ایشان افزودند که مأموریت بسیج در گام دوم انقلاب، حضور فعال و گسترده در جبهه تولید و صنعت کشور است. اهمیت تولید و اقتصاد آنجا مشخص می شود که رهبر معظم انقلاب قریب چهارده سال است که در پی نامگذاری سال با محوریت تولید، صنعت و اقتصاد، بوده است. بر این اساس ما بسیجیان وظیفه داریم که به ندای رهبری معظّم لبیک گفته و با حرکت جهادی خود در تولید، کشور را به خودکفائی در عرصه های مختلف برسانیم.

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان

 

 در ادامه جناب سرهنگ رضازاده، جانشین فرماندهی بسیج ناحیه کاشان که سخنران ویژه این مراسم بود، نقش بسیج را در عرصه های مختلف کشور انکارناپذیر خواند و گفت: ما هر زمان که از تفکر بسیجی استفاده کرده ایم، موفق بودیم. ایشان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره 55 شهید کارگر این کارخانجات، یادآور شد که در دوران دفاع مقدس، بسیجیان واقعی و با اخلاص با درک شرایط خاص کشور، برای دفاع از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران، با همه توان به میدان آمدند و شهادت در راه خدا را برگزیدند. وی در بخشی از سخنان خود، بسیج را رمز موفقیت در همه امور دانست و یادآور شد بسیج پس از گذشت 45 سال از انقلاب اسلامی به یک تفکر تبدیل شده است.

در ادامه این مراسم به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) یکی از کارگران پیشکسوت بسیجی شرکت به مداحی پرداخت.

پایان بخش این مراسم، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در محل پایگاه شهید شیرودی بود.

 

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است